Kamu váltó és mű motorhang a 650 lovas új Kia EV6 GT villanyautóban
A Kia úgy gondolta, hogy az eddigi 585 lóerő esetleg kevés lehet az EV6 csúcsmodelljében.
A Kia úgy gondolta, hogy az eddigi 585 lóerő esetleg kevés lehet az EV6 csúcsmodelljében.
A megújult Kia EV6 az eddiginél nagyobb akkumulátorral veszi célkeresztbe a vásárlók pénztárcáját.
A dél-koreai gyártó már javában teszteli az EV9 divatterepjáró legerősebb új csúcsmodelljét.
Nagyobb a hasonló kategóriás BMW-knél és Mercedeseknél, igen merész a formaterve, luxus hangulatú az utastere és meglepően sokat megy el egy töltéssel. Kipróbáltuk a Kia legnagyobb elektromos autóját, a 6-7 személyes kivitelben kapható EV9-et.
Az 585 lovas Kia EV6 GT-nél 3,5 millió forinttal olcsóbb Ioniq 5 N nem kér elnézést, 3,4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
A 770 Nm nyomatékú Ioniq 5 N alig 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
Magyar árakat kapott a dél-koreai gyártó hatalmas akkumulátorral szerelt 5 méteres divatterepjárója.
Megérkezett az EV9 formavilágával támadó és az EV6 alá pozicionált EV5.
Ez messze nem egy unalmas szürke Kia, hanem egy olyan izgalmas EV6 GT, mely még a komolyabb Porsche Taycanoknak is feladja a leckét. Meghajtottuk a drift üzemmóddal is kényeztető új elektromos családi autót.
Európai árat kapott a dél-koreai gyártó hatalmas akkumulátorral szerelt 5 méteres divatterepjárója.
A koreai gyártó legújabb tisztán elektromos hajtásláncú modelljében akár heten is kényelmesen utazhatnak.
A Hungexpón most hétvégén megrendezett szakkiállításon nemcsak négylábúak, hanem négykerekűek is szép számmal képviseltetik magukat.